Skip to content

Nu är det sommar… men det rustas för hösten.

juli 13, 2013

Jag kan inte vänta. Det bubblar inombords. Glädje och färväntan. En känsla att komma till ro. Medan jag nu tar semester, laddar batterierna så fixas det och donas i den lokal som till hösten kommer bli ny arbetsplats för både mig och mina kunder. Min nya studio. Can´t wait!

Önskar er alla en jättebra semester och sommar! Vi ses och hörs när kvällarna börjar bli lite mer kalla och det är skönt att ta på varmtröjan.

Kram Terése

vy

farg

fonster

One Comment leave one →
  1. Mr N permalink
    juli 19, 2013 12:26 e m

    Oj vad fint det ser ut!! Måste vara superhärligt att det är snart klart!!
    Ha en riktig härlig sommar nu.

Kommentera

