Skip to content

Mitt nya liv som häxa

juni 2, 2013

Jag som är lantis men bor i stan vill alltid odla när sommaren kommer, gärna på ett helt gärde. Men jag är glad att Jessica, kund och vän, detta år förbarmade sig över mig. En alldeles egen odlingslåda har jag fått av henne på kolonilotten. Örter är planterade, som kommer göra gott när jag i höst kan laga välgörande teer och andra kok. Nog är det så att det bor en god häxa därinne, under fotografskalet.

IMG_0778

IMG_0787

No comments yet

Kommentera

