Skip to content

Vilken bra kombo – öl och känd fotograf

februari 5, 2013

I somras var jag och fotograferade i Berlin och hittade ett ganska roligt samarbete. Etiketten på Becks flaskor var motiv av Anton Corbijn. Jag kunde inte motstå och köpte ett gäng. Några fick mina fotografkollegor men jag har flera kvar som står och väntar på speciella tillfällen.

Tänk om jag om några år gör likadant. Kanske skulle Anderssons-ölen då vara lämplig men det vore kul med lite mer smak. Hantverksbryggeriet i Västerås har länge varit min favorit bland bryggerier här i Sverige. Det skulle vara en mörk stout, helt klart. Mycket smak, fyllig och lite sötma. Heart and Soul.

Jag väntar nu på förfrågningar. Välkommen!

anton

No comments yet

Kommentera

