Skip to content

Nyårslöften

januari 5, 2013

Måste erkänna. Varje år som startar har jag massor av dem. En-ta-tag-i-lista som många kallar nyårslöften. Inte för att jag tycker att jag gjort/levt mindre bra tidigare, utan mer för att det är något speciellt och skönt med ett nytt blad, en ny start. Jag får lättare in nya delar och dimensioner i livet då jag tänker efter, för visst kan saker alltid förbättras.

Det här året ska jag ta hand om mig på flera olika plan. Tillföra ännu mer kreativitet men också ge kroppen det den behöver. I flera år har jag praktiserat ashtangayoga. Det har förändrat mycket av min syn på mig själv och andra, hur viktig helheten av sinne och kropp är. Jag är inte alltid bra på att kombinera dem åt då det är mycket runt omkring, men jag har lärt mig att notera och känna in. Maria, en av mina vänner skrev ett yogainlägg i sin träningsblogg och jag blev verkligen jätteglad då jag läste det. Besök Marias ShapeMeUp-blogg.

Vill du följa med och prova? Vi startar åter igen om någon vecka. Det är bara du hör av dig.

Kram och Gott Nytt 2013🙂

No comments yet

Kommentera

