Skip to content

Presenter – Härligt!

december 20, 2012

Snart jul. Svårt att förstå. Idag har det varit en dag full av presenter. Måste erkänna att jag är barnsligt förtjust.

Dels har jag skickat ett helt gäng till mina kära kunder. Ska bli spännande när de kommer fram… Sedan fick jag ett sms från Cleas på Cingo som sitter våningen under som ville bjuda mig på fika. Det blev inte bara fika utan jag fick den kitschigaste och coolaste ljuskrona jag sett på länge som julklapp. ”Den är rätt ful-rolig” skrockade Cleas som suttit och knåpat ihop den av en rolig ljus-slinga han hittat dagarna innan. Hemma i köket kommer den bli toppen!

Slutar dagen med att ge ett bidrag till Maria Eremos insamling till barnhemmet i Kenya där det inte finns så många presenter under jul. Gör det du också! Här kan du läsa mer om insamlingen.

Paket redo att skickas på posten.

Paket redo att skickas på posten.

Kreativ som få.

Cleas, kreativ som få.

anglar

No comments yet

Kommentera

