Skip to content

Drivna företagare med vackra omgivningar

oktober 18, 2012

Idag var det en rolig dag. Just nu fotograferar jag för Tysslinge företagare, åker runt och porträtterar de drygt 40 medlemmarna. Det är kul att få vara i allas världar en litet tag, från att fota Morgan och Johan från Kilsbergen MK med deras MC i nu mycket leriga södra backen i Storstenshöjden till att direkt åka till Maria Åberg på Kilsbergen Konferens & lodges fina matsal vid den värmande brasan.

Jag skrattade gott då Leif Alén öppnade dörren, med rosa platsfjärillar på kinderna. Förklaringen var att barnbarnen var på besök och ville göra Morfar fin inför fotograferingen. Tack Leif och fru Marianne för spontanlunch och härligt samtal.

När jag åkte hem mot Örebro igen tänkte jag för mig själv att här är ett område jag verkligen skulle kunna tänka mig att bo. Hjärtat längtar ut på landet mer och mer. Här finns lugnet, bergen och sjöarna… Och många trevliga människor.

Tack för en fin dag!

Vinden gjorde att mina paraplyer idag fick kämpa för att stå upp och ibland blev det för tufft. Tack Martina, Susanne och Pernilla på Tant Grön i Vintrosa för blixtsnabb (😉 ) räddning.

One Comment leave one →
  1. Niclas permalink
    oktober 18, 2012 7:47 e m

    Verkar väldigt roligt på dina fotograferingar…..🙂 Det är verkligen fint där ute och vid Tant Grön är det verkligen trevligt, fin trädgård. Blir ju själv sugen att bo mer lantligt…
    Mr N.

Kommentera

