Skip to content

Rolig fotografering med NA och Carina

oktober 7, 2012

Det är söndag och jag sitter och redigerar… Full fart på Heart and Soul. Jag ler gott för mig själv då jag tänker tillbaka på torsdagens fotografering för Nerikes Allehanda tillsammans med Stylist Carina Lundgren. Många skratt och kreativa idéer.

Fikapaus. Energi behöver fyllas på.

Carina bättrar på Ewa-Lenas smink.

Alltid lika kul då jag får en bild mailad till mig i efterhand. Tack Johanna, kommunikatör. Här jag och Carina. Kanske ska jag också börja fotografera med min iPhone?

No comments yet

Kommentera

