Skip to content

Full fart

april 2, 2012

Det är mycket som händer just nu och ett av de roliga är att jobba med Rita Tammerman och Ladja Koubek med ett projekt för landstinget. Här är en bild från då jag och Rita är på Barn och ungdomshabiliteringen. Vi träffade bl.a. Anna-Lena Raask som arbetar som specialpedagog inom musik. Spännande och fascinerande arbete.

Det är kul att jobba med Rita. Hon är engagerad, vet vad hon vill, bär utrustningen och drar mig då och då i skjortan när hon tycker att jag tar för lång tid på mig.

Imorgon är det dags igen🙂

Anna-Lena Raask och Rita

2 kommentarer leave one →
  1. Rita Tammerman permalink
    april 3, 2012 4:05 e m

    Det är roligt att jobba med dig också. Klart positiv mänska. Blir lite fast i plåtandet bara (knäpp, knäpp, knäpp, bara en till, knäpp, knäpp, knäpp…). Går att leva med :=)

  2. april 19, 2012 9:22 e m

    Ha ha ha, jag säger bara så🙂

Kommentera

