Skip to content

Humoristisk ”lapplisa”

januari 25, 2012

Imorse när jag gick till bilen efter en fotografering började mitt hjärta bulta hårt. Jag såg på långt håll lappen som satt på min vindruta. Konstigt tänkte jag då jag med råge hade betalt parkeringen men kanske stod Barbro (bilen) fel. Ännu värre…

Jag skrattade högt då jag läste på lappen:

Hej. Detta är inte böter, andas ut! Z

Varför gör vi inte sådana här practical jokes mot våra medmänniskor oftare? Det gör livet så mycket roligare. Jag undrar vem denna Z är, och vad hans/hennes nästa uppdrag är?

One Comment leave one →
  1. januari 25, 2012 11:19 f m

    Ha ha🙂 Skitkul tyckte säkert Z. Och du vaknade till🙂

Kommentera

