Skip to content

Back to the Roots

januari 19, 2012

Det är sällan jag gör jobb där jag kan ta personen jag ska fotografera i handen och säga:
– Du känner min Pappa, räddat hans jakthund när den sprang bort i skogen och visst har du också jobbat tillsammans med min Mamma?

Jag blev glad då författaren och skribenten Camilla Lagerqvist ringde och frågade om jag skulle med på reportage för tidningen Gränssnittet som Lantmäteriet ger ut. Vi skulle porträttera Torgny Gustavsson i Glottra, mina hemtrakter. Det blev en rolig eftermiddag igår i skogen och en fin äldre stuga Torgny rustat upp för att hitta tillbaka till den äldre stilen.

Tack Camilla och Torgny för en jättehärlig eftermiddag!

Torgny och Camilla. Dags att packa ihop.

2 kommentarer leave one →
  1. januari 19, 2012 11:00 e m

    Snyyyyggt Terese, du är grym!🙂

  2. heartandsoulterese permalink
    januari 20, 2012 9:36 f m

    Hej Andreas!

    Tack, glad jag blir🙂

    / Terése

Kommentera

