Skip to content

Blöt kärlek

december 22, 2011

Några dagar har jag varit fotograf på Nerikes Allehanda men det är med livet som insats. NAsporten gjorde idag reportage på en bondgård (tro det eller ej). Kossorna blev förälskade i mig och kameran. Kanske för starka känslor. *Skratt* Jag var riktigt tilltuffsad när jag satte mig i bilen påväg tillbaka igen.

2 kommentarer leave one →
  1. Mr N permalink
    december 22, 2011 1:20 e m

    Oj vilka härliga bilder!! Verkligen närgående fotograf.
    Vet ju ditt svar på Kurt Olssons klassiska fråga: ”har du ko-skräck?” svaret känns som ett givet Nej.
    Ha det fint och skönt i Jul!!
    Med vänlig hälsning, Niclas

  2. Per Knutsson permalink
    december 22, 2011 4:10 e m

    Tunga bilder!…:)

Kommentera

