Skip to content

Fredagar betyder BNI-lunch på Svalan

december 9, 2011

För drygt ett år sedan blev jag medlem i BNI, ett nätverk av företagare som träffas varje fredag, lunchar ihop, presenterar vad som har hänt under veckan och hjälper varandra till affärer.

Gäster och besökare är varmt välkomna att vara med på våra möten och presentera sina verksamheter. När jag började för drygt ett år sedan var medlemmarna för mig drivna företagare, idag är många av dem också mina vänner.

Du är varmt välkommen att följa med. Hör bara av dig till mig så får du uppleva en av våra härliga fredagar.

Läs mer om BNI

Under min presentation om mig själv passade jag på att ta en bild på hela gänget.

Aladin på Yrkesakuten och Tina från Style by Edenvik berättar om sina företag

Max från Möller bil berättar ingående Volkswagen Up

Bosse på Ryds Glas skrattar då Max ber alla räcka upp händerna.

Henrik - HKM och Hasse - Örebro Sotar´n

Aspholmens wellnessclub berättade under 10 minuter om deras verksamhet. Självklart fick vi prova på ett litet träningspass då vi också hade vårt möte i en av deras träningslokaler.

Hur långt kan Mikael från Krafft Måleri gå i benböjen?

6 kommentarer leave one →
  1. december 9, 2011 5:07 e m

    Härlig blogg

    • heartandsoulterese permalink
      december 9, 2011 5:13 e m

      Tack! Kul att du tycker det🙂

  2. Caroline permalink
    december 9, 2011 6:24 e m

    Vilka fina bilder! Åh vilket kul BNI möte ni verkar haft! Brukar gymma hos Sofia och Camilla men fick fundera en stund innan jag kom var de ställt upp borden🙂
    HA det supergott!

  3. december 9, 2011 6:41 e m

    Fina bilder

  4. december 9, 2011 7:07 e m

    Fina bilder, som vaaaaaaanligt!🙂

  5. januari 18, 2012 1:44 e m

    Mycket fina bilder Terese !!!! naturliga🙂

Kommentera

