Skip to content

Många skratt på Textilia

december 1, 2011

Textilia är ny kund till mig och förra veckan hade vi en superkul fotografering som jag nu idag suttit och redigerat. Alla verkligen bjöd på sig själva och jag fick direkt ett leende på läpparna när jag fick upp bilderna på skärmen. Materialet kommer användas dels till deras tidning men också till bildbank.

6 kommentarer leave one →
  1. Matilda permalink
    december 2, 2011 10:48 e m

    Härligt!

  2. Jorma Maksimov permalink
    december 5, 2011 4:54 e m

    Typiskt dig! Får alltid folk att le och må bra:)

    • heartandsoulterese permalink
      december 5, 2011 5:00 e m

      Tack! Vad glad jag blir. Ha en jättebra vecka!🙂

  3. Jonas Olaison permalink
    december 8, 2011 9:33 e m

    härliga bilder

  4. Laffao Askari permalink
    december 12, 2011 8:36 e m

    Tack !!!!!! vad glag och nöjd var jag var på det ! Härliga bilder ! Tack !

  5. Laffao Askari permalink
    december 12, 2011 8:38 e m

    Tack !!! vad glad och nöjd var jag på det ! Häliga bilder ! Tack !

Kommentera

