Skip to content

Färgstarka hösten

september 13, 2011

Hejsan!

Jag heter Yanmay Ho och jag är Terése’s praoelev. Terése bad mig att blogga lite i hennes blogg, och jag ska visa lite bilder som jag har tagit så det blir lite som en fotoutställning. Idag är det min andra och sista dag hos henne, det har verkligen varit roligt att få följa med henne på olika ”uppdrag” Men idag så fick jag jobba självständigt så jag fick ett fotoprojekt och då fick jag gå ut och fota på saker och ting som jag gillade. Så nu har jag valt ut lite bilder som jag tänkte visa er som jag kallar för ”Färgstarka hösten”.

Men först av allt så vill jag tacka Terése att jag fick komma hit och praoa i två dagar, Tack Terése jag har haft jätteroligt under de här dagarna ändå fast det bara var två😉

No comments yet

Kommentera

