Skip to content

Utmaning på hög höjd.

maj 18, 2011

Igår kväll hade min kund KPGM ett event för sina samarbetspartners och kunder. Vi fick prova på diverse spännande aktiviteter som Outdoor Experience stod för. Höjdrädd som jag är provade jag klättring och det var med darrande ben och armar som jag nuddade väggens topp på 10 meter. Jag var superglad efteråt. Vad blir det nu, fallskärm?😉

Tack KPMG för en jättekul kväll!

Helen Warg-Friberg från TS-Lokalvård stod nedanför, både påhejande och dokumenterande.

One Comment leave one →
  1. Helen Warg-Friberg permalink
    maj 28, 2011 9:03 e m

    Vilken självkänsla bilden lyser av när du, som är höjdrädd, klättrat 10 m upp för egen hand – kanonbra gjort🙂
    // wargen

Kommentera

