Skip to content

Jul och Nyårsbilder

januari 3, 2011

Jag börjar jobba igen på onsdag. Då ska det bli kul att starta men nu sitter jag och tittar genom jul och nyårsbilderna.

Fyrverkerier vid Örebro Slott

Nattsudd efter 12-laget

Mathilda och Anders

En utslagen hund

Galet lutfiskfrossande hos Familjen Andersson på julafton

Kalle vid kl. 3 är en tradition som inte kan missas.

Fina Farmor

Tomten slår in Ludvig i paketsäcken

One Comment leave one →
  1. januari 5, 2011 9:40 e m

    Hej Terése!
    När jag såg din hemsida ”heart and soul” tänkte jag direkt ”wow, här vill jag praktisera.” Jag fastnade direkt för känslan i dina bilder, som jag själv försöker fånga när jag fotograferar eller tecknar. Jag heter Lisa, är snart 15 år och bor utanför Örebro. I februari i år har vi en 2 veckors praktiktid, och då undrar jag om jag skulle kunna få praktisera hos dig. Skulle vara så grymt kul och tror att jag skulle ha stor nytta av det i framtiden. Hör av dig!/Lisa

Kommentera

