Skip to content

Vandring i natten…

oktober 18, 2010

Det är galet. Igår när jag skulle ta en promenad sent på kvällen hörde jag av mig till en kompis som följde med mig. Lite overkligt är det, att inte känna sig trygg i sin egen stad. Vad kan jag själv göra, hur kan jag bidra till att få slut på galenskapen?

Natten till lördag fotade jag för NA:s räkning. Linn Svansbo annordnade en nattvandring och hundratals dök upp. Det kändes speciellt när den ena efter den andra anslöt sig och delade upp sig i grupper med personer de tidigare aldrig träffat. Det blev en glad och kraftfull stämning.

Senare natten därpå skedde ett till överfall…

Nedan: Skärmdump från na.se

Läs mer

No comments yet

Kommentera

