Skip to content

Ensam är inte stark

oktober 14, 2010

Jag tror att vi alla är ute på en resa. Ibland står vi själva på en perrong och vet inte vart vi ska åka. Ibland har vi människor runt oss och vägen framåt är så tydlig. Ensam är inte stark. För ett och ett halvt år sedan började min resa som företagare, något jag lovat mig själv som liten att aldrig bli, efter att min pappa för det mesta varit rätt frånvarande när jag växte upp.

Att starta Heart and Soul och göra det jag älskar mest – att fotografera – var lite som att kasta sig ut i det okända. Utan de viktiga människorna som funnits där för mig hade det blivit en mycket tuffare resa. Jag kan nu såhär efteråt bara vara tacksam och önska att de förstår hur viktiga de varit och är för mig.

Igår fick en av dem pris, min mentor Johan Bollman som blev ”Årets Mentor 2010 i länet”.

4 kommentarer leave one →
  1. Melina permalink
    oktober 14, 2010 9:58 f m

    Kan inte vara särskilt betungande att agera mentor åt dig;)

  2. Malin permalink
    oktober 14, 2010 10:41 f m

    Heja Terese!! Vad kul att det går bra för dig! Och att du verkar vara tillbaka i Örebro?
    Fortsatt lycka till!
    Kram Malin

  3. Mr N permalink
    oktober 14, 2010 10:08 e m

    Hej T!!
    Vad kul att det funkar så bra för dig och att du verkar ha fått den bästa mentorn, det är du verkligen värd!!
    N

  4. Pete permalink
    oktober 17, 2010 3:51 f m

    Bakom varje succé finns någon som ställer frågor, kräver svar och
    stöttar. Längst fram står viljan, kunskapen och modet.
    Heart&Soul!

    Pete

Kommentera

