Skip to content

Nya kontoret

september 3, 2010

Det har varit mycket nu en tid så jag har varit lite dålig med uppdatering. Vill ändå berätta… Förra helgen var det dags att flytta till nya kontoret. Det känns jättekul! Föräldrarna och Maria hjälpte till då Heart and Soul kom till Älvtomtagatan 14. Fler bilder kommer när jag kommit iordning lite mer.

Maria är stark som en oxe. En perfekt fotosoffa har jag nu på kontoret. Läcker och cool på samma gång. Lite Heart and Soul...

5 kommentarer leave one →
  1. Mr B permalink
    september 4, 2010 2:42 e m

    Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i de nya lokalerna. Allt gott önskar jag dig!
    Kram!
    Mr B

  2. Miss L permalink
    september 5, 2010 12:01 f m

    My G! Vilken soffa! Den kommer jag och slänger upp benen i nu till veckan🙂 Kram fining!

  3. september 5, 2010 6:07 e m

    GRATTIS underbara T! Vad kul med ett eget kontor som du drömt om. Önskar bara att man kunde vara där och hjälpa dig..

    Lycka till i starten så länge!
    Kramar i massor

  4. Mr N permalink
    september 5, 2010 9:04 e m

    Grattis Grattis!!

    Vad kul att du fått ett eget ställe nu!!
    N.

  5. heartandsoulterese permalink
    september 6, 2010 8:28 f m

    Tack snälla för era peppande kommentarer. Välkomna att titta förbi! Stor kram🙂

Kommentera

