Skip to content

Änglavakt eller älgvakt…

augusti 25, 2010

Sent igår kväll när jag susade fram mellan Arboga och Örebro fick jag tvärstanna. En stor älgtjur bestämde sig för att gå över vägen. Det var precis att jag han stanna och hade jag varit några sekunder tidigare hade det varit en total omöjlighet. När jag lite skakig fortsatte min resa konstaterade jag att det helt enkelt inte var min tur och var glad för det.

4 kommentarer leave one →
  1. Miss L permalink
    augusti 25, 2010 8:32 f m

    Men fy vad otäckt! Thank God! Och förresten så har väl du fått din beskärda del av närkontakt med älgar kunde man tycka.KRAM

  2. augusti 25, 2010 9:26 f m

    Vilken tur, T! Vågar inte tänka på vad som kunde ha hänt… Stor kram till dig vännen!!!!

  3. Mr B permalink
    augusti 26, 2010 4:26 e m

    Tack och lov att det gick bra. Hoppas du slipper älgar i fortsättningen. Kram!
    Mr B

  4. Mr N permalink
    september 3, 2010 3:26 e m

    Ojj!! Det är stora djur.
    Vad skönt att höra att inget hände dig!

    Ta det lugnt och må väl, Kram N.

Kommentera

