Skip to content

Fotograf som foder

juli 31, 2010

Livet som fotograf är livsfarligt. Vissa åker till krigshärjade områden, andra utsätter sig för höga höjder och jag har idag varit nära att bli uppäten av en häst. Godtrogen som jag är gick jag ej ont anande in i boxen under ett reportage för att fotografera en ryttare som rykar sin häst. Den ”blodtörstiga besten” verkade gilla mig bättre än höet när den snabbt böjde sig fram och började äta på mitt hår.

Allt är frid och fröjd.

Plötsligt börjar allt gå överstyr...

Ahhhhhh...

2 kommentarer leave one →
  1. Mats G permalink
    augusti 1, 2010 7:13 e m

    Han tyckte väl du var långhårig och såg dig som ett inbjudande sto.
    /Mats

  2. heartandsoulterese permalink
    augusti 2, 2010 3:07 e m

    Tur att jag ska klippa mig på onsdag🙂

Kommentera

