Skip to content

Sporthelg

juli 25, 2010

Igår var det häftigt att vara i Degerfors och fota. En grymt bra match kunde till och jag med som är sportnovis hålla med om. Idag har jag varit ute i regnet och följt O-ringens Preogren.

Målfest. Här Degerfors 3-2 mot Landskrona.

Christophe Lallet gjorde två mål och blev match-hjälte

Det var lite kul att stå bara några meter från Henke Larsson, även om han var sur mest hela tiden...

O-ringen Preo tävling, där det gäller att avgöra från vägen exakt placering av kontroller

3 kommentarer leave one →
  1. Mr B permalink
    juli 26, 2010 2:41 e m

    Med tanke på hur det går för Landskrona förstår jag att Henrik Larsson är sur. Hans lag förlorade till och med mot mitt lag, J-Södra, hemma. (Jönköping är världens mest ojämna lag).
    Mr B

  2. Stefan permalink
    juli 27, 2010 4:56 e m

    Henke är ju alltid Henke…🙂

  3. augusti 9, 2010 11:55 f m

    Christophe Lallet har varit vikarie/lärare för min klass på Stora Valla skolan i dfs🙂

Kommentera

