Skip to content

Raggardag på tidningen

juli 5, 2010

Helgen har jag tillbringat på Karlskoga-Kuriren. Jag och journalisten Anders gjorde bl.a. ett nedslag på raggarträffen på grusplanen vid Nobelhallen. Det var svårt att slita sig och sluta fotografera och Anders fick dra mig därifrån.

Läs reportaget

Mitt i värmen och mitt på grusplanen står en bil från Norrköping, en från Fjugesta och en från Örebro och mitt mellan bilarna har de tre gängen samlats över några öl och de trivdes väldigt bra.

2 kommentarer leave one →
  1. juli 23, 2010 7:26 e m

    Snygga bilder .. du kan din sak🙂

    • heartandsoulterese permalink
      juli 23, 2010 10:43 e m

      Tack! Blir glad att du gillar det jag gör🙂

      Mvh. Terése

Kommentera

