Skip to content

Päronträdet

maj 27, 2010

Hos mina föräldrar står ett gegantiskt päronträd. Just nu är det full aktivitet. Det är som att storstaden kommit till landet. Jag gillar att stå där och bara lyssna, känna doften och inse att nu är verkligen sommaren här.

3 kommentarer leave one →
  1. Björn permalink
    maj 27, 2010 11:23 e m

    Hej Terese!
    Det är Björn, som läste PSYA31 tillsammans med dig för något/några år sedan i Lund. Tiden går fort, men jag hittar fortfarande till din blogg i alla fall.🙂

    Ville bara säga hej och avslöja att jag brukar smygläsa din blogg. :p
    Du tar alltid riktigt fina bilder, och så även denna i detta inlägg! Kul att du kan ägna dig åt något som du verkar gillar riktigt mycket! Ville bara säga hej och önska dig all lycka!
    Kram

    PS. Har du absolut inget att göra och vill slå ihjäl några minuter får du gärna kika förbi min meningslösa bilddagbok, på server.bilddagboken.se.🙂

    • heartandsoulterese permalink
      maj 30, 2010 10:11 e m

      Hej Björn!

      Vad roligt att höra av dig och jag blir superglad för ditt inlägg. Det känns som att det var riktigt länge sedan nu. Hoppas du har det riktigt bra. Så såg det ut på dina bilder. Jättekul att följa dig.

      Hälsa de jag känner🙂

      Allt gott och vi hörs!

      / Terése

  2. Mats Gustafsson permalink
    maj 30, 2010 9:18 e m

    Du är fotodrottningen. Kanonbild.

Kommentera

