Skip to content

Fotografen och Polar´n Per

april 9, 2010

I somras var jag och Per ute och fotograferade. För ett tag sedan fick jag en länk av honom att han hade lagt upp en bild av mig på sin Flickr sida. Jag känner mig hedrad att finnas där bland alla hans braiga bilder. Han är grymt duktig.

Besök Per Lindström

Jag har en viss Mona Lisa touch måste jag erkänna...

One Comment leave one →
  1. april 26, 2010 1:03 e m

    You look like a million bucks!!!

    Grattis på namnsdagen också, vi ses snart!

Kommentera

