Skip to content

Tur i oturen

februari 10, 2010

Efter mitt uppdrag i Flen idag fick jag tipset att luncha i det lilla samhället Bettna. Cirkulerandes och med blodsockret nere i tårna frågade jag tillslut en man om vägen, hissade ned rutan och pang så släppte den i sitt fäste och försvann ned i dörren. Aj då, tråkigt läge.

Mannen var inte bara en bra vägvisare, han var även bilmekaniker och kom till min räddning.

- Jag har aldrig tidigare blivit fotad när jag jobbar, skrattade Rickard. Någon gång ska vara den första tyckte jag.

2 kommentarer leave one →
  1. Rickard Blom permalink
    februari 21, 2010 5:31 e m

    HAHA, där är jag ju.

    • heartandsoulterese permalink
      februari 21, 2010 6:46 e m

      Hej Rickard!

      Vad kul att höra av dig! Hoppas allt är bra🙂

      / Terése

Kommentera

