Skip to content

Kompisar från förr…

februari 8, 2010

Idag har det varit en riktigt bra dag (förutom den trista förkylning jag dragit på mig).

Morgonen började med att jag på mitt fotojobb på Swedbank skulle porträttera Johan, en gammal jobbarkompis från en reklambyrå jag arbetade på för länge sedan. Han var sig lik och det var kul att ses igen.

När jag efteråt loggade in mig på datorn hade jag fått en vänförfrågan över Facebook från Anna-Karin. Vi var riktigt bra vänner under gymnasiet men tappade dumt nog kontakten. Har länge tänkt att jag ska försöka söka upp henne med gediget detektivarbete. Idag hittade hon mig och det är som det bubblar av glädje inombords.

Fler kompisar från förr? Bring them on!

No comments yet

Kommentera

