Skip to content

Yogan har börjat!

januari 28, 2010

När jag började på ashtanga yogan kunde jag knappt böja mig framåt av stelhel. Nu några år senare undrar jag hur jag sett ut i kroppen om jag inte börjat. Den är ett andningshål och när jag tränar på morgonen kan jag hålla ett fokus under dagen, jag inte skulle kunna gjort annars. Nu startar vi och det är bara att hänga på.
Det vore kul om vi blev fler!

Måndag: kl. 17.00
Tisdagar: Drop in morgon
Onsdagar: Drop in morgon
Torsdag: kl. 17.00

Ayla fullt koncentrerad

No comments yet

Kommentera

