Skip to content

Östergötland

januari 15, 2010

Jag packar samtidigt som jag städar. Det är konstigt hur snabbt lägenheten förvandlas till ett inferno. Imorgon ska jag dock lämna den och åka på en mindre roadtrip, först hem till Farmors 94-års kalas och sedan en snabbvisit till Östergörland. Vet inte vad det är men jag blir varm i hjärtat när jag tänker på att jag ska dit. Det känns som ett hem även om jag bara bodde där i ett år. Kanske handlar känslan också att jag på sätt och vis hittade rätt, att då få vara på tidnigen och hitta glädjen i fotograferingen. Ja så är det!

Uhhhh shaaaaan…

One Comment leave one →
  1. januari 16, 2010 2:15 e m

    Lämnar ett kortare avtryck genom några fåtal och väl valda ord.
    Håller med till fullo kring glädjen till fotograferandet.
    Återfinns allt mer här också.

Kommentera

