Skip to content

Reunion

januari 8, 2010

För några veckor sedan fick jag ett mail från Karin:
”Nej, nu är det dags att träffas” och så blev det idag. Lunchreunion för gamla webbgänget på Nerikes Allehanda. Det var tio år sedan jag slutade och har bara bra minnen från tiden.

Jag kommer ihåg hur jag fick lära mig gif-banners och så var det superhäftigt att fota och filma med en av de första digitalkamerorna som lagrade bilden på diskett. Vi gjorde design och funktionalitet för många av Örebros nyhetsläsare på Internet.

”Vad tror ni är nästa grej, nästa stora revolution på webben?!” Roger tittade på oss med sina energiska ögon och gestikulerade stort. Jag log för mig själv och tänkte att vi hade precis samma roller nu som då. Det händer mycket på 10 år men inte i stora drag.

Tack för en mysig lunch!

Från vänster: Anders, Karin, Roger och Fredrik

2 kommentarer leave one →
  1. Karin permalink
    januari 9, 2010 8:45 e m

    Supertrevligt att se er, tycker jag . Tack för att ni alla hakade på!

  2. roger permalink
    januari 11, 2010 10:14 f m

    Och vi förändrade världen… det gjorde vi!

Kommentera

