Skip to content

En kanin bland hermelinerna

december 2, 2009

Ikväll påväg hem, gick jag förbi ett skyltfönster som jag inte kunde låta bli att stanna till vid. Massor med traditionella julmysgubbar och en…ja, självlysande kanin bredvid. Mina tankar började direkt fantisera. Hur hade de tänkt när de skyltat? ”Klart Stampe ska vara med, han bringar ju tur” eller ”I år vill vi vara lite wild and crazy”…

Vart kom han från? Tror jag går in imorgon och frågar. Okej, det är så de får kunder. Smart.

4 kommentarer leave one →
  1. december 3, 2009 5:03 e m

    Kaninen heter Bobby och kommer från Finrummet. Egentligen bor han hos min kompis Eva men har tydligen blivit utlånad…

  2. december 3, 2009 5:53 e m

    Du har ju klart identifierat kaninen, men Terese… Det andra ÄR inte hermeliner utan nasse-grisar och tomtefjantar.

  3. heartandsoulterese permalink
    december 3, 2009 9:24 e m

    Åh, allt är utrett! Så bra att ha journalister och lärare nära som har koll.

    Kram på er!

  4. Eva permalink
    december 4, 2009 6:26 f m

    Aha. Är det där han sitter å lurar min lilla Bobby. Men han är minsann bra på att locka kunder.

Kommentera

