Skip to content

Slurp!

november 13, 2009

I morse satt jag hukad på golvet hos ett företag för att fotografera deras produkter. Jag hade just lutat mig tillbaka från öppningen i ljustältet då jag förnimde att någon var bakom mig och plötsligt kände jag en stor blöt tunga som gick långsamt från min bara nacke upp mot örat. Instingtivt skrek jag till och fick hela kontoret att stanna upp och frysa till is. När jag sedan snabbt vände mig om, stirrade jag rakt in i ögonen på en megastor Grand Danois. En anställd kom utrusande från sitt rum och sa skrattande till mig:
-Jaha Terése, du har träffat Torsten förstår jag. Han verkar gilla dig!

Torsten

3 kommentarer leave one →
  1. Linda permalink
    november 13, 2009 1:08 e m

    Vilken chock det måste ha varit! Vilken stor hund! Hoppas du får en bra helg! kram kram

  2. heartandsoulterese permalink
    november 13, 2009 1:18 e m

    Galet stor och grymt fin. Ha en jättebra helg du med! Kram från Terése

  3. november 13, 2009 6:22 e m

    mohahaha!! så sjukt fin ras det där. fin och stoooor.

Kommentera

