Skip to content

Rostig snygging

november 8, 2009

Idag när jag var ute och gick en långpromenad hittade jag en rostig men charmig herrcykel från 50-talet som stod på sidan av ett industriområde. Den var som fastvuxen i vegitationen och jag undrade hur länge den stått där men framförallt historien bakom. Kanske var den en del i ett rån eller mord och helt enkelt blivit gömd. Kanske hade någon blivit arg på ägaren och kidnappat klinoden. Helt säker är jag på att ägaren inte slängt den där. Så gör man bara inte med en så fin pjäs. Kanske ska jag gå tillbaka och ta hand om den. Putsa och fixa så den blir som ny igen. Back to the 50´s.

cykel1

cykel2

No comments yet

Kommentera

