Skip to content

Beginners luck

november 5, 2009

Ikväll har hela gänget bowlat. Jag har en slags hatkärlek till hela eventet. Det är kul de första rundorna, men sedan slutar det alltid med att jag blir uttråkad och saknar den där totala entusiasmen som de flesta verkar känna. Klotet ska vägas, kännas på och tillslut spinnas för att mynna ut i en välformad strike. Mitt klot får aldrig den där farten och har en förkärlek för rännan vid sidan av än frontklotet. Kanske ska jag lägga mig i hårdträning för att kunna som de flesta, inleda med att man inte spelat på tio år ”minst” för att sedan lägga strike, efter strike, efter strike…🙂

bowling

No comments yet

Kommentera

