Skip to content

www.heartandsoul.se!

oktober 25, 2009

Efter månader av bollande, funderande och fix är den äntligen klar. Heart and Soul, min nya webb. Målet har varit att få en bättre bildvisning så att besökaren på ett enklare sätt ska kunna se mina bilder och få en bra överblick.
– Nu jäklar! Det här är stort. Jag är fanemej ett geni😉, sa Arvid då vi laddade upp den, skålade i champagne och lyssnade på Give me love med Jeff Lynne.

Det är alltid svårt att göra sin egna profil. När jag arbetar med andras har man ett hellekopterperspektiv. Nu har jag fått hålla i mig då och då för att inte bli alltiför detaljerad. Utan Arvid hade det inte gått. Han har hjälpt mig att se vem jag egentligen är, bollat, designat och gjort alla tekniska lösningar. Stort tack också till Ivica som finjusterat och tagit sajten en nivå till.

Så besök www.heartandsoul.se och säg vad du tycker. Den är klar nu!

Arvid

One Comment leave one →
  1. Benny Ekberg permalink
    oktober 27, 2009 3:03 e m

    Hej!
    Jag tycker att din nya hemsida är jättesnygg. Den är överskådlig och lätt att hitta på. Grattis! Omdömena om dig skriver jag också under på.
    M v h
    Mr B

Kommentera

