Skip to content

Cool webb

oktober 21, 2009

I morse gick jag förbi webbavdelningen. Arvid och Sofia hade höga röster att de skulle säga upp sig, börja tigga på gatan. Varför? De hade blivit nockade av en sajt.
– Hur har de gjort det här?!, utropade Arvid.
– Man blir så förbannad! log Sofia, men med ett visst allvar.
Jag fick sätta mig ned och själv se. Tveklöst ska den här webben vara med på min blogg.

När du kommer in på sidan, scrolla ned, fint att den inte är rak. För sedan muspekaren över bilderna. (Webben kräver Flash 10)

Besök: Wounderwall

Wounderwall

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 25, 2009 4:24 e m

    Wow! (Är INTE ett spel – utan ett uttryck!) Vilken web. Måste ta enormt mycket processorkraft av min stackars laptop, men snyggt är det. Riktigt snyggt. Du springer på bra mycket intressanta saker, T. Du måste verkligen hålla ögonen öppna…

    • heartandsoulterese permalink
      oktober 25, 2009 5:08 e m

      Tackar och bugar! Betyder mycket att du gillar den. Prova gärna på skolan om det går snabbare där och kanske använder ni inte Flash som sidan är programmerad i. Då kommer det en annan version av den. Ha det supergott!

Kommentera

