Skip to content

Efterlängtad promenad

oktober 18, 2009

Ibland får man en andra chans. Det fick jag idag.

Rävgången är ett av mina ställen där jag fyller på med energi.
Rävgången är ett av mina ställen där jag fyller på med energi.

Rävgången

Kvinnorna hade rest ändå från Karlskoga för att sitta ned. Dricka kaffe och äta hembakade bullar.
Kvinnorna hade rest ändå från Karlskoga för att sitta ned. Dricka kaffe och äta hembakade bullar.

Rävgången

2 kommentarer leave one →
  1. Anders permalink
    oktober 19, 2009 8:04 e m

    Nice, vilken kamera använde du? Jag har fortfarande knappt rört min Ixus…😦

    • heartandsoulterese permalink
      oktober 19, 2009 8:13 e m

      Det var 5:an. Men vi kan väl ta en fotodag ihop. Vad säger du? Tycker din Ixus ska få jobba lite😉

      Kram från T

Kommentera

