Skip to content

Ordinary Tuesday

oktober 13, 2009

Har tagit fikapaus. Tekoppen står halvdrucken bredvid och jag har just avverkat en chokladboll. Det är en dag på byrån med företagsprofiler och broschyrer som ska ut. Har Melissa Horn, en kvinnlig Lundell/Winnerbäck i lurarna. Hennes vackra röst och texter känns ända in och det är svårt att inte bli berörd.

En timma kvar innan det är dags att sola näsan i det vackra höstvädret. I morse när jag gick till jobbet bestämde jag mig för att i kväll gå raka vägen hem, städa lägenheten som blivit ordentligt försummad. Hmm… Får se om jag tar den där efterlängtade långpromenaden istället.

2 kommentarer leave one →
  1. Linda permalink
    oktober 14, 2009 9:54 f m

    Hur blev det? Promenad eller städning? Hoppas på det förstnämnda, gäller att njuta av solen nu när den visar sig!🙂 kram kram

    • heartandsoulterese permalink
      oktober 15, 2009 9:25 e m

      Hej!

      Kul att höra av dig. Det blev inte någon promenad utan städning. Var rätt skönt det också (när allt var klart)😉
      Allt gott till dig!

Kommentera

