Skip to content

9 på listan…

oktober 4, 2009

Just nu lyssnar jag mycket på denna lilla lista. ”Small Pieces” med Pete Murray är för det mesta på repeat. Jag får bokstavligen gåshud och ilningar längs ryggraden.

4 kommentarer leave one →
  1. oktober 5, 2009 4:33 f m

    Mycket smidigt vis att dela med sig av sin musik måste jag få tillstå. I eftermiddag, på jobbet, ska jag rätta lite prov. Då skulle jag kanske se vad det är för något…?

    • heartandsoulterese permalink
      oktober 5, 2009 9:35 f m

      Visst är det kul. Spotify rules! Du kommer nog inte tycka det är så revolutionerande nytt men kanske gammalt bra… Dolly och J borde fått varit med men den går ju ofta ändå😉 Lycka till med proven, be nice🙂

  2. IVo permalink
    oktober 6, 2009 12:38 e m

    Lyssnar också på den listan … hoppas det kommer fler!😉

    • heartandsoulterese permalink
      oktober 6, 2009 4:33 e m

      Det gör det. Helt klart!

Kommentera

