Skip to content

En bön för Lisa

september 30, 2009

När jag luffade runt på Kuba, träffade jag Lisa från England. Hon var glad, livfull men också en tänkare. Vi gillade varandra direkt och umgicks den största delen av resan. Det fanns inget som vi inte kunde prata om. Jag har inte hört av henne på länge men hon är med mig då och då i tanken och jag har undrat hur hon har det.

Idag fick jag ett mail som hon skickade till gamla och nya vänner. Hon skrev ödmjukt att hon nått den totala botten och att hon inte visste hur hon skulle komma upp igen. Hon bad oss helt enkelt att sända henne goda tankar för att hon tror på den kraften och önskade ett mirakel. Jag tänker på dig Lisa, och jag hoppas att de hjälper.

2 kommentarer leave one →
  1. Linda permalink
    september 30, 2009 7:26 e m

    Ibland räcker det med tanken, det hjälper och värmer. Skickar över en kram i höstmörkret från dig till mig. KRAM från en som tänker väldigt mycket också just nu

    • heartandsoulterese permalink
      september 30, 2009 7:38 e m

      Stor KRAM tillbaka🙂

Kommentera

