Skip to content

Hus-häx-yoga-kur

september 21, 2009

Halsen och kroppen värker, ögonen ömmar och jag tycker allmänt synd om mig själv. Många säger att ingen är så sjuk som när en kille är det, men jag måste erkänna att jag själv är totalt okvinnlig på det området. Skrev ett sms till yogaläraren i morse om det var så bra att gå på yogan ikväll. Fick ett snabbt svar:
”Gurgla äppelvinäger, lite vatten, gå på yogan, och drick lite mer vatten. Tjing!”
Och det funkar faktiskt. Ett tips. Vinäger is the shit…och yoga såklart…men nu ska jag lägga mig och fortsätta tycka synd om mig själv, bara för att.

No comments yet

Kommentera

