Skip to content

Drömporträtt

september 15, 2009

Det finns två personer jag verkligen skulle vilja fotografera. Anna Ternheim och Promoe i Looptroop Rockers. Annas musik har alltid berört mig och gör jag en blandskiva till någon jag gillar, finns alltid en låt med från någon av hennes album. Promoe såg jag på en konsert förra hösten som jag fotade på, och kunde inte sluta få uppslag på diverse porträttbilder. Vi får helt enkelt se vad som händer…🙂

Såg dem båda på festivalen i Karlskoga i somras. Två riktigt bra konserter.

Anna Ternheim och Looptroop Rockers. Såg dem båda på festivalen i Karlskoga i somras. Två riktigt bra konserter.

No comments yet

Kommentera

