Skip to content

Ett lyft i örat

september 10, 2009

Min yogalärare ringde och väckte mig tidigt förra veckan:
– Var har du varit? frågade hon och fortsatte vänligt men bestämt…
– Du behöver yogan. Du kan gå någon gång ibland och slänga pengarna i sjön eller faktiskt jobba och få en riktigt bra kropp. Det är få som är så engagerade i det de gör som Anne-Marie och ärlighet är det bästa.
När vi lagt på kom jag med diverse ursäkter för mig själv, men visste att hon hade rätt. Arbete eller fritid är inget värt om kroppen inte mår bra. I morse gick jag upp halv 6 och cyklade till den lilla lokalen på väster. Det är tufft jobb men yoga är en gåva och jag kan inte förneka kraften det ger. Är det någon som vill följa med mig och prova är det bara att säga till. Vore kul om vi blev fler!

Ayla fullt koncentrerad

Ayla fullt koncentrerad

2 kommentarer leave one →
  1. Benny Ekberg permalink
    september 10, 2009 6:17 e m

    Hej Terése!
    Ryktet om din blogg har nått östgötaslätten. Fina bilder (förstås), snygg layout (givetvis), och personligt skrivet.
    Klok yogalärare du har! Jag tror också på torpide´n. Det är bra att ha lugn i kring sig. Det går ju alltid att hyra en stuga.
    Lycka till med bloggandet!
    Benny

  2. heartandsoulterese permalink
    september 10, 2009 7:26 e m

    Hej Benny!
    Blir glad att du gillar min blogg…Måste erkänna att det är mycket roligare att skriva än jag först trodde och få repons är superkul, speciellt av en ”riktig” skribent.

    Ha det gott!

    / Terese

Kommentera

