Skip to content

Kerby G

september 9, 2009

Fick ett mail av australiensaren Kerby idag:
 -Hey you, what´s up?
Jag träffade honom på ett hostel i Zagreb i somras och frågade om vi inte kunde träffas dagen därpå för att ta en fika och fotografering. Han var som klippt och skuren för att vara modell på en plats jag dagen innan gått förbi. Mailet gav mig en puff att skicka över några fler bilder till honom och ikväll ska jag gå genom sommarens skörd jag har liggande, som väntar på att tas omhand.

Platsen för fotograferingen var på en bakgata, en gränd som var dold från gatan. Hur häftig som helst med massor av grafitti och detaljrika byggnader.

Platsen för fotograferingen var på en bakgata, en dold gränd. Hur häftig som helst med massor av grafitti och detaljrika byggnader.

One Comment leave one →
  1. Elin permalink
    september 9, 2009 8:04 e m

    Jaha var det honom du fotograferade! Pratade med honom och en äldre herre från USA sista dagen, precis efter att ni åkt – han var verkligen lättsam och sjukt trevlig, ja det var de båda två🙂 Kram på du!

Kommentera

