Skip to content

Dix points…

september 7, 2009

Sara på jobbet skickade i förra veckan ett mail till alla:
– Möt mig på måndag halv 7 i ishallen ska jag lära er konståkning.
En utmaning jag helt enkelt inte kunde missa. Så i morse var det dags. Bambi på hal is var bara förnamnet men det var skitkul.

Skridskorna på. Jag som alltid åkt på hockeyrör såg detta som första utmaningen.

Skridskorna på. Jag som alltid åkt på hockeyrör såg detta som första utmaningen.

Hörni, det är enkelt! sa Sara mest hela tiden...

Hörni, det är enkelt! sa Sara mest hela tiden...

Gänget

6 kommentarer leave one →
  1. september 7, 2009 11:40 f m

    Så hur många touchdowns gjorde din rumpa?🙂

  2. heartandsoulterese permalink
    september 7, 2009 12:43 e m

    Nu ska du inte vara så´n min vän!

    Kram

  3. Jorma permalink
    september 9, 2009 1:40 e m

    Nice on ice! What a performance!!
    Go Tess!

    • heartandsoulterese permalink
      september 9, 2009 2:11 e m

      Saknade dig på isen. Vi skulle kunna ha testat värsta Dirty Dancing lyftet🙂

  4. Sara permalink
    september 10, 2009 11:02 f m

    Therese! Du var ju riktigt duktig, tänk att du inte stått på konståkningsskridskor förut! Jorma skvallrade om att du lagt upp bilder på din blogg så jag letade mig hit. Kul att se din blogg!

    • heartandsoulterese permalink
      september 10, 2009 3:19 e m

      Nu är du snäll Sara…men vad fasen, låt mig leva i illusionen😉 Kul var det ialla fall. Grymt impad av dig!

Kommentera

