Skip to content

Helgens fix

augusti 31, 2009

Det var länge sedan som jag var på auktion men i helgen bar det av. Närkesberg. Pappa och jag håller på att renovera ett torp och nu är det dags att fylla det med möbler och ting. Jag ska göra finliret som Pappa uttryckte det. Dock tyckte han lampan jag stolt fyndat var mindre bra, eller bokstavligen ”Terése den där kommer inte in här”. Jag gillar retro a la 50-tal, Pappa ett slags mellanting mellan 80-tal och blommiga gardiner. Men jag tror det kommer bli grymt tillslut.

auktionfyndhuskollartpocht

No comments yet

Kommentera

