Skip to content

Skithuvud!

augusti 27, 2009

Igår och i natt var det dags igen. Alla har vi våra handikapp och mitt är den skärande migränen som nockar mig totalt. Vid årsskiftet bestämde jag mig. Inga fler tuffa tabletter som jag bokstavligen proppat i mig i 10 års tid. Jag har valt en annan väg. Yoga och ändrad kost. Jag experimenterar vad som händer om jag slutar med kött och mjölkprodukter. Äter si eller så. För dagbok över mina dagar för att se mönster. Det är en kamp att när det bultar som mest, gör som mest ont att inte ta ”the quick fix” i form av en dansande intelligent migräntablett. Jag ligger i mörkret och hoppas att jag väljer rätt. Men jag vägrar acceptera att jag ska ha det såhär hela livet. Jag hoppas att jag valt den svåraste och jobbigaste vägen men som blir den rätta tillslut.

One Comment leave one →
  1. augusti 28, 2009 12:59 e m

    Krya på dig. Kramar….

    /R

Kommentera

