Skip to content

Royalist – Javisst!

augusti 19, 2009

I somras var jag med Lena och besökte hennes föräldrar. Plötsligt fick jag syn på Kungen och Silvias brudfoto som tavla i aluminium. Kärlek vid första ögonkastet uppstod.
”Tänk att hitta denna på loppis!” suckade jag och kunde inte slita ögonen från klenoden.
När jag skulle gå kom mamma Kerstin och stack den i handen på mig. Lena hade skvallrat.
Så idag är det premiär för tavlan i mitt kök, men jag följer nog inte Kerstins råd att addera en av Viktoria och Daniel. Det skulle totalt förstöra ” kitschen”.
kungensilvia

No comments yet

Kommentera

