Skip to content

Let´s do it!

augusti 14, 2009

För några månader sedan pratade jag lite rått med min bloggande vän:
”Förstår inte det där med bloggare, triviala dag till dag grejer. Okej, kanske skulle jag läsa någon om det var självaste Jesus som skrev”.

Händerna rör sig över tangentbordet och snart är det dags att trycka på enter för första inlägget. Trodde aldrig att jag skulle sitta här men nu har jag en regel att göra saker tvärt om vad jag brukar (aja, nästan ialla fall) för att se vad som händer. Bloggande har och är en total skräck…vet, jag är en fegis.

terese

No comments yet

Kommentera

