Skip to content

The new creative… dog

december 9, 2010

Under två dagar är jag hundvakt, vilket passar perfekt då jag har ska sitta och redigera bilder. Såklart gillar jag sällskapet. Måste erkänna att jag är otroligt bortskämd att ha en ljudbok på stereon och samtidigt Isa som ligger och värmer mina fötter under skrivbordet. Det får gärna bli fler dagar!

Vilken liten flirtis.

Medelpunkten såklart. Isa trivs bland Creative House snyggingar. I don´t blame her, det gör jag också.

No comments yet

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

